Monday, January 10, 2011

ape nak buat bila dah terjumpa gambar kekasih lama??

salam

mesti ada antara korang yang dah pernah rasa peritnya bila putus cinta kan..macam tue jugak ngan cik ayue..seksanya bila terasa diri tak dihargai, terasa diri dikhianati dan macam2 lagi perasaan yang bercampur-baur bila dah putus cinta...benci, kecewa, hampa, frust dan sewaktu dengannya...T___T

kalau ikutkan hati memang xnak ingat dah kisah lama..tapi apekan daya, cikayue terjumpa gambar ex-bf dalam purse...aduhai..xtau la nak kate ape bila terjumpa gambar tue...terasa kebas segala urat saraf, rasa darah macam nak tak nak je mengalir, lemah segala sendi yang ada...mengigil tangan pegang gambar tersebut..plus macam2 lagi..

patutkah review semula segala kisah percintaan dulu..
taboleh!!! taboleh!!! taboleh!!!
cik ayue dah ada AH..
tak tergamak untuk mengecewakan dan dikecewakan lagi...
1 bulan lebih je lagi..

tapi gambar tue???nak buat ape??


T_________________T




10 comments:

NARDtheNERD said...

hapuskan semua kenangan...
:))

Hanis MY said...

ayue kok kenapa masih disimpan gambar ex itu, kalau dah putus buang jauh2 bina hidup baru :)

εїз Cik Fasya εїз said...

ko jgn nk mngada yu..dh..lupa diaaaa..ko da nk kawen da tuh yu..jaga ati org yg syg ko lbh..

kema said...

betol2....jgn disimpan gmbo tuh lagi...AH ada depan ko..jga dia baik2...

adnil linda said...

kene jge ati org yg syg kte lebey erk?????

hurmmmm.....

chaiyookkk ayue...bju nikah da siap...pnat buat mhal2...hehehhe

ayuebasri said...

NARDtheNERD: i'll try my best..T_T

ayuebasri said...

pn hanis: xtau pulak ade lg gambar tue..coz tersorok dlm purse...saje2 godek2 purse, skali terjumpe benda yg x spatutnye pulaks...huhu.T_T

ayuebasri said...

CF: baekkk...

ayuebasri said...

kema: kena buang ek...nasib baik AH xjumpe gambar tue..kalau x, xtaula nak kate ape..huk3..

ayuebasri said...

adnil linda: xpe2..teringat je...xmo kecewakan beliau lor...=)