Monday, June 11, 2012

Permulaan baru :)

assalamualaikum

lame betul rasenya x mengupdatekan diri di belog kesayangan nie
agak kesian belog nie coz diabaikan dalam tempoh masa yg amat lama
see, last entry Dec 2011..tu entry ntah ape-ape kan~ sobs!
mane tak terabai blog kesayangan nie
ayue terlalu sibuk dengan program latihan usahawan siswazah selama 6 bulan
memang masa untuk berblogging agak terbatas,
yang sempat pun jenguk kejap-kejap je..

alhamdulillah tamat sudah latihan 6 bulan yang penuh dengan dugaan dan cabaran tersebut
sekarang nie just kena buat proposal untuk memastikan perniagaan yang diimpikan tercapai..wee~ :)

apepun, ia tetap akan mengambil masa yang agak lama,
tapi xtau bila ia akan menjadi realiti, ape yang ayue buat sekarang hanyalah berniaga secara
kecil-kecilan..

antara perkhidmatan dan produk yang di lakukan adalah:
  1. menerima tempahan & design kad kahwin, bisnes kad, flyers, brochures, banner, banting, backdrop, dsb.
  2. turut menerima tempahan t-shirt dan sulaman.
  3. juga menjual teh herba misai kucing bagi pengidap kencing manis, darah tinggi, gout dan kanser.
insyaAllah segala info akan diupdate serajin yang mungkin~ :)

jika ada sebarang pertanyaan
jangan segan silu untuk menghubungi saya ayuebasri di talian 017-6411 539
sekian, wasalam
     

6 comments:

Ayu Iman said...

siyes lama giler ayu xupdate blog...hihi...rindu lak kat ayue..shtkah?

adnil linda said...

go...go...ayue...ganbate ne..

kema said...

yeaayyy...finally...shukee sgt2

ayuebasri said...

ayuiman: rindu kamuu jugak..sihat walafit~ :) kamu?

ayuebasri said...

adnillinda: macehhhh~ :) muahhh..hehhee

ayuebasri said...

kema: sukee jee~hehe :)