Thursday, February 10, 2011

Mood-Tersangatlah Sibuk

salam

since juz tinggal 3 minggu saje untuk sampai ke "tarikh keramat" itu, cik ayue tersangatlah sibuk dengan pelbagai urusan...

ahad lepas
...
just finished "berkampung"..alhamdulillah everythig goes well..

balik bercuti *4 hari sebelum raya cina*
...
siang malam bertungkus-lumus mencantikkan rumah...siyesss mmg penattt...
tapi ape leh buat, balik skali skala..so skali balik kena manfaatkan masa yang ada sebaiknye..

ahad
...
jadi pengiring untuk pertandingan kompang sempena maulidur rasul
bertempat di masjid al-azim
pukul 2.00ptg
al-maklumlah..kena galas tanggungjawab coz AH mmg jurulatih silat & kompang...
kira ai ni asisstant x bertauliah dia lah kannn... =.='

next-week
...
standby untuk pre-wedding
incik kaye cun(abg angkat AH) merancang segala-galanya..
kami hanya bertindak mengikut arahan..
huhuhu...

persiapan untuk diri sendiri???
mane yang sempat jela...
huhuhu..

sekian..
next update
xleh janji k..
BW mane yang sempat dulu...


10 comments:

Hanis MY said...

thanks ajak sy.. mmg teringin sgt nk g huhu...tapi apakan daya... semoga semua berjalan lancar ye tak sabar nk tgk hari awak jd raja sehari...

kema said...

waaa..ade pre-wed lg....incik kaye cun... sila bikin gmbo cik ayu n AH jd sgt2 cun n hensem eyh ...waaa excited nyee tgk kwn kawen

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

minggu yg sibuk. btw, selamat beraktivitas;)

MisZteEN said...

wah.. sgt sibuk yer nk kwin nie..
mcm2 bende nak kene buat.. hee~
good luck ayue! jgn stress yer.. hehe

adnil linda said...

pre-wed....besrnye...hehehhe...

jgn tensen2...rileks jaa...

ayuebasri said...

pn hanis:

its ok pn hanis.. ;)
doakan sy dari jauh ea..

ayuebasri said...

kema: hehe..pre-wedding bese2 je...

ayuebasri said...

fifiey: TQ:)

ayuebasri said...

mizsteen: tau xpe..mmg sibuk sgt skrg nie..menjemput atc...haish..slagi x habis mjlis slagi tu la ae je benda xsetel... =.='

ayuebasri said...

linda: apepun rileks yek..;p